Viatge per França 1r dia (Carcassone-Toulouse)

Aquest any, els nens ja són grans i deixem que participin a la tria de les vacances. La premisa ja la tenen clara, “bueno, bonito y barato”. És a dir fent miracles… amb consens i posant-nos els  quatre d’acord, pensem en França. Així els tenim a tots dos contents, la Jana vol anar a París i veure la Torre Eiffel i el Lovre des de fa molt de temps i en Dídac veient el camp de futbol del París Saint Germain ja ho tindrà tot.

I així comencem les vacances d’estiu. En tenim moltes ganes, hem estat pendents de si podríem fer el viatge planificat o no i finalment decidim que sí. Sortim de Canet al matí, però tampoc massa aviat, direcció França i de seguida ens trobem travessant la frontera i direcció Carcassone. Volem fer horari francès per poder anar a restaurants i no haver de córrer sempre. Així és que com que avui ens portem amanida de pasta, ens aturem a un dels pàrquings que hi ha just a sota de les muralles i dinem allà.

Nosaltres ja hi havíem estat a Carcassone però els nens no, així és que els hi volem ensenyar el que més ens va agradar a nosaltres. Passegem i anem recordant llocs, finalment gràcies al google maps trobem el que ens interessa, el Musee de l’Ecole. Tot i que no és massa gran ens hi estem una estona, ens fa gràcia a tots 4 i riem una mica mentre el visitem.

A mitja tarda seguim el nostre camí, doncs des del mes de gener que tenim tots els hotels encarregats. Sempre ho faig a través de booking i en general agafo que els pugui anul·lar fins d’últim dia. Tenim l’hotel a Tolouse, baratet, baratet, a veure què ens trobarem.

De moment, l’arribada a Tolouse, genial, tenint en compte que l’altre vegada no ens va agradar gens, aquesta vegada, l’hem trobat molt bonica. Places maques, edificis bonics. Voltem pel centre i ens fem fotos als llocs més importants.

Passejant per aquest llocs tant bonics, ens aturem a parlar amb un senyor franco-andalús i hi estem molta estona, perquè al recomanar-nos una església per visitar, aprofitant que ens esteníem li preguntem un lloc bo, bonic i baratet per sopar i ens en recomana un parell. Un d’ells es diu l’Entrecotte i anem a mirar. Ens explica que només hi ha un menú i que no es pot triar, però que és boníssim. No volem gastar gaire i per això, abans de res, xafardegem una mica, tant allà mateix com al TripAdvisor. Ens sembla correcta! Doncs hi entrem!Va ser una molt bona elecció us ho recomano al 100%, no pots triar però la qualitat de l’entrecotte és excel·lent i la quantitat també, sort que nosaltres vam demanar per tres amb l’excusa del “nen”. Mireu les fotos i comentaris i podreu valorar vosaltres mateixos. Amb el que no vam encertar tant va ser amb l’allotjament, però per 50 euros la nit tots 4 ja esperàvem que no fos un 5 estrelles. Mireu-lo. Tot i no agradar-nos massa, ens vam poder posar a dormir per l’endemà marxar sobre les 8,00.

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )