Viatge per França 4t dia (Rochefort, La Rochelle i Nantes)

Ens vam llevar en aquell hotelet i vam començar la ruta cap al nou destí, Rochefort. Hi ha diverses ciutats franceses que es diuen Rochefort i aquesta n’és una, concretament Rochefort sur Mer. Allà hi vam passejar una mica, hi vam veure un vaixell, concretament una fragata, testimoni d’una gran època de la construcció naval francesa, al qual no vam entrar ja que no teníem massa temps. Volíem passejar, veure la ciutat, però sense entretenir-nos massa.

L’Hermione a Rochefort

Una vegada vist el vaixell i l’edifici de la Corderie Royale (museu) vam seguir el nostre camí cap a la Rochelle. Allà tampoc hi vam estar gaire, doncs essent ple mes d’agost era el típic poblet de platja amb port, amb restaurants de peix al costat del port i molta gent, i nosaltres venim d’un poble, que encara que no té port, té una platja molt bonica.

La nostra sorpresa va ser Nantes! Una ciutat que va quedar anotada als nostres caps per fer-hi una escapada més llarga. Primer de tot, i una vegada arribats a Nantes vam anar a comprar per sopar i vam buscar l’apartament, era l’Appart’City Nantes Quais de Loire. Resulta que Nantes és una ciutat dividida en tres parts, la Illa de Nantes, el costat del riu dret i l’altre. El riu és el Loira però passant per Nantes es divideix formant aquesta illa aquí mig.

Nosaltres vam veure bàsicament la Illa de Nantes i ens va sorprendre gratament. Aquell mateix vespre vam sortir a fer un volt, seguint la línia verda, pensant que amb això ja n’hi hauria prou. Al matí visita ràpida al que ens quedés pendent i cap a una altra ciutat. Però no va ser així! Vam trobar tantes coses interessant que no podíem deixar de passejar, vèiem un edifici i a l’altre cantonada n’hi havia un altre i així vam estar fins a les 10,00 tocades. Després de tot això vam decidir fer el dia, si més no, el matí a Nantes i veure més coses. De fet no havíem vist res del què sabíem que veuríem. Nantes és la ciutat on va néixer Jules Verne i hi ha unes màquines una mica estranyes, però només ho havíem pogut entreveure.

Edifici amb una estructura exterior molt estranya
La línia verda (aquí amb la placa mal posada)
Taules de ping-pong de diverses formes

Hi amb aquestes vistes i amb ganes de seguir vam anar cap a l’apartament. L’endemà ens esperava un gran dia amb grans experiències. Nantes ens havia sorprès i agradat!

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )